personalmiddag

igår hade vi personalfest.
eftersom bea ska sluta hos oss var vi tvungna att fira av henne.
dessutom fyller paweena 30 så vi passade på att fira henne också.

blev middag på harrys, o sen utgång för en del.
men eftersom jag hade några mil att köra hem, så åkte jag strax efter elva.
men det var trevligt så länge det varade.
och våran underbara chef som  ständigt skämmer bort oss, betalade hela kalaset TROTS att det var vårat initiativ att ordna med det och hade helt och hållet tänkt betala själva.
dessutom har jag grymt sköna arbetskamrater!!

nu ska jag iväg o jobba, sen blir det att åka hem till mina små monster som antagligen, med eriks hjälp, är i full fart när jag kommer hem. mamma ska på ladie´s night så erik ska vara barnvakt. och jag jobbar ända till åtta, så jag behöver väl mer eller mindre bara komma hem o säga gonatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0