the wind will slowly turn....

image4

det är en alldeles härlig dag att vara ledig på.
kall frisk luft, med solsken.
och eftersom jag skjutsade älskling till jobbet så kom jag upp tidigt.

helgen var riktigt rolig. i fredags ville dän o kk bli fulla så de kom till erik och mig och drack ett par kalla, innan det blev utgång. petter var ute med jobbet så han trillade in här hos oss en sväng också.
vi skulle kolla på lägenhet på lördag morgon så vi kom aldrig iväg ut, och tro mig, det var jobbigt att gå upp på lördag morgonen ändå!

men när vi väl kommit upp var det inga problem, lägenheten var inte vad vi ville att den skulle vara, men det är svårt att nöja sig med mindre, när man är van att bo i nybyggt. 
när vi gått för att titta på den var vi hungriga. köpte med oss frukost hem o gick hem igen. 

sen ringde pelle o sa att det var dags för fest igen, så jag o erik fick med oss jenny o drog till pelle, o sen blev det harrys för hela slanten. och det var roligare än nånsin tror jag.
och vi lyste sådär som bara vi kan. älsklingen och jag.


tack för en avkopplande och förbannat rolig helg!
                                            
                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0