mi casa

efter att ha jobbat sex dagar i rad är jag förtjänt av en ledig idag.
eller ledig o ledig, gick upp halv sju för att skjutsa älsklingen till jobbet.

idag ska jag åka o sätta på sommardäcken, för i helgen ska bilen visst vårstädas säger min pojke.
men innan jag åker o fixar sommardäcken ska jag tvätta klart alla kläder, åka o sola och fixa lite..

sen ska jag o erik ev. en sväng på stan o kolla lite tavlor m.m. jag känner mig inte riktigt hemma här än. 
jag trivdes ju som fisken i sjön i förra lägenheten, så det är inte lätt att matcha upp det. sen hatar jag att det är en hyresrätt. vill tapetsera om o göra det till "våran lägenhet" men det känns bara som onödiga pengar..


image53

  

fast, jag ska inte gnälla. jag kan bo varsomhelst.
bara jag får bo med erik



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0