familjen är bäst...

nu sitter jag i nya lägenheten.
har kommit ordning skapligt.
men erik gör ju inget annat än jobbar så några hyllor o sånt kommer väl aldrig upp.

vi började iaf igår morse, fick ut allt igår. men vi var ju ganska många..
och idag har mamma jag och eriks mamma städat gamla lägenheten så nu är den helt klar.
jag har världens snällaste mamma när det gäller att hjälpa till. hon är tokigt bra på att fixa o dona. och mammas peter är ett riktigt kraftpaket. han ser till att saker blir gjorda :)
och pappa, som är min bästa vän. han gjorde hela min lördag. han får mig alltid att må bra. vi har verkligen en speciell kontakt för att vara pappa och dotter. alla mina tjejkompisar är alltid tajtast med deras mammor. men inte jag. visst är mamma o jag tajta också. men pappa känner mig bäst av alla. och han läser mig som en öppen bok.

eriks pappa, stefan, och min pappa kom iaf överens om att, efter att ha burit en massa möbler 3 våningar upp utan hiss till våran vindsvåning, att vi inte får flytta inom den närmsta tiden o ska vi flytta isär nångång så ska vi bli så jävla osams så vi kastar ut möblerna genom fönstren så de slipper bära...
tror det tog på krafterna lite för karlarna ;)  men jag förklarade att de skulle se det som träning o sa till pappa både en och sju gånger att det inte skulle skada om han tappa ett kilo eller två genom att bära möbler.. haha.

vi har iaf väldigt snälla föräldrar. både erik och jag.


 
mams och jag.           pappa sjöberg.

och lägenheten är himla mysig. den har charm. och själ. det hade inte den andra.
fast o andra sidan har den här lite skavanker. o det hade inte den andra heller. haha
utsikten härifrån är iaf fantastisk.


nu har jag iaf knäckt en öl och poppat popcorn. det är man väl värd efter en helg med flyttning :)
erik jobbar (nähää) men borde väl komma snart..


vi får väl se hur det blir med allt här på bispmotalagatan.....


Kommentarer
Postat av: Malin

va gött med en ny lägenhet. men jag kommer sakna eran gamla. balkongen va ju underbar:) men på onsdag får jag kolla in eran nya...

2008-02-24 @ 22:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0