girls night out

helgen var underbar.

eftersom både min och hannas pojke var i uppsala med jobbet så följde hanna med mig hem efter jobbet i fredags. vi delade på en flaska vin, pratade skit och bara tog det lugnt.

på lördagen fick hanna och jag sällskap. först kom malin och efter en stund också jenny. sen trillade malin, linn och cecilia in efter hand. det var oerhört skönt att få se cecilia igen, var ett bra tag sen. men det tog ungefär två sekunder så hade vi varann där vi brukar. när alla tjejer var samlade började alkoholen flöda. det dracks, skvallrades, skrattades och sminkades, inför utgången på harrys. där möttes hanna och jag upp av våra pojkar, vilket bara jag visste om att vi skulle. hanna trodde att de skulle komma hem först på söndagen, så hon blev glatt överraskad och jag var nöjd över att kvällen hade kommit så långt, eftersom jag inte längre behövde hålla tyst om att de skulle komma... på harrys var det roligt i vanlig ordning och kvällen avslutades med mat, innan vi knallade hem.

jag har ett helt gäng fantastiska tjejer runt omkring mig.
vad vore jag utan er ?





alla som känner mig och erik vet att det inte alltid varit rosenrött.

men nu känns det som det verkligen vänt. inatt somnade jag med den där härliga känslan som jag haft på senaste, varje gång han håller om mig. lycka.
vi hade kunnat gett upp. men vi är inte den typen som ger upp. vill vi något så gör vi vad vi kan för att få det. 
där han är stark är jag svag och tvärtom. och det är nog det vi haft svårt att handskas med, men vi kompletterar varann med våra olikheter. "bara vi drar åt samma håll går allt" 



Kommentarer
Postat av: Malin

bästa kvällen på en mycke lång tid. o jag vet att de verkligen är bra mellan dig o erik nu, önskar er verkligen all lycka:)

2008-02-13 @ 19:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0