papi papi...

idag har varit en bra dag.
först kom danne hit, vi slingade och klippte håret och åt frukost.
blev många skratt.

sen ringde pappa o ville bjuda på lunch. han hade tagit en dag ledigt, och visste att jag var ledig så ville ha lite pappa-dotter tid. längesen vi hade det.
blev lunch på bella notte. åt himla god fisk.
sen berättade jag att jag skulle köpa ny mobil, och pappa tycker oftast att det är lika bra att saker blir gjorda direkt när man ändå har tid. så vi åkte till dialect, men där fanns inte den jag ville ha men vi beställde hem den så den kommer om en vecka..
image26
så snart har jag en rosa mobil, matchar min rosa digitalkamera :)
sen fick jag följa med pappa till maxi o handla.
han var lagom glad över att de gjort om på maxi så vi inte hitta nånting.
haha, så det blev ganska många skratt på maxi också när pappa var lagom vilsen.

nu väntar jag på att erik ska ringa så jag ska hämta honom på jobbet. vi ska åka o kolla på barbord och matta till vardagsrummet.

nu känns allt lite lättare igen. tänk vad en dag med pappa sjöberg kan göra.
tänk om fler hade den förmågan att få mig gladare och lugnare.

Kommentarer
Postat av: Malin

jävlar så gött du hart med en ny mobbe då:) vilken underbar pappa du har...

2008-02-28 @ 15:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0