sicko..

idag mår jag inget bra.
har haft värk i magen hela natten.
tur jag har älsklingen med hans händer som smekte mig över magen hela natten.

har fortf ont, mår illa och är yr. konstigt värre.
ska iväg o jobba nu iaf, 11-20. sen när jag kommer hem har vi fått nykeln till nya lägenheten.
ska bli kul att flytta.
allra helst eftersom vi lämnar alla problem i den här lägenheten. det har vi bestämt.
och det tror jag på.



det är bara dumt av mig nånsin gnälla. erik är underbar.
han vet allt om mig och älskar mig ändå.
ingen känner mig bättre än han, och när jag är svag är han min styrka.
love you baby.



shania twain - youre still the one.





------------------

blev inget jobb. har så ont i magen att jag knappt kan stå upp. hatar att sjukanmäla mig, jag vill inte ha sjukdagar på mig, men när t o m erik sa i telefon att det faktiskt är okej att vara sjuk ibland, då insåg jag att jag kanske inte borde jobba. får se om det blir bättre annars får jag ringa sjukvårdsupplysningen.



------------------
sovit några timmar. magen känns bättre men inte bra..
nu börjar ångra att jag är hemma. är redan rastlös.
as you can see



image22
www.magmypic.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0