your love is like a shadow on me

igår var lindas sista dag på jobbet. vi åt smörgåstårta och hade en bra dag, men nu kommer det bli tomt på jobbet framöver. jag hoppas att den jag vill, tar hennes tjänst. det vore jättekul. och bra för salongen också.
men vi får se hur det blir med allt.. spännande.

erik kom till jobbet vid sju när jag slutat jobba, vi kramade och lyckönskade linda, innan vi åkte in till stan. åt på sangria, helt underbar mat. sen blev det bio. "we own the night" jävligt bra film faktiskt. hela kvällen var helt perfekt. vi hade så roligt och mysigt. det är sånt som vi behöver. vi hamnade så fort i vardagsfällan. men nu känns allt underbart.

And I need you now tonight,
And I need you more than ever,
And if you only hold me tight
We'll be holding on forever,
And we'll only be making it right,
'Cause we'll never be wrong...
Together we can take it to the end of the line
Your love is like a shadow on me all of the time



erik åker till uppsala idag, med jobbet. jag ska snart packa hans väska som en riktig hemmafru.
sen ska jag till farmor o äta mat, o efter det ska jag fika med malin..

eftersom jag har sambofritt så blir det party här på lördag med några av mina favorit tjejer. ska bli kul!



Kommentarer
Postat av: Malin

sitter här nu o är riktigt taggad inför lördagen.
aaah, de kommer bli så jäkla roligt. kram

2008-02-07 @ 20:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0