där dansar fredrik åkare kind emot kind, med lilla fröken...

"erik har inte blivit ihop med ngn drama queen, han har blivit tillsammans med en tjej som står med båda fötterna på jorden, säger vad hon tycker och vet vad som är rätt och fel utan att vara det minsta tråkig för den skullen."


det finns en tjej som gläds åt alla mina framgångar, utan att visa den minsta gnuttan av avundsjuka.
samma tjej hjälper mig samla ihop mina bitar när jag gått sönder, utan att visa någon skadeglädje.


cecilia lind. min vän sen jag lärde mig gå.
tack för att du ger mig den äran att få vara din vän.



Kommentarer
Postat av: Malin

tack så jätte mycket för kommentaren. sånt värmer massor. saknar dig också. hoppas att vi kan ses på lördag.kram

2008-06-10 @ 20:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0