alone, but not alone.

i söndags kom erik hem igen.
han kom o hämtade mig på jobbet.
gissa om det var skönt att ha honom hos mig igen.
vi åkte till jenny och åt pizza med petter och jenny.
sen hade vi resten av kvällen för varann.

det värsta var bara att han fick åka i måndags morse igen.
så nu ligger han ute o jobbar hela veckan.
kommer hem torsdag kväll, sen är han min ända tills tisdag morgon när han åker igen.

fördelen är att man får längta efter varann.
för då är det ännu bättre när man väl ses.
och jag har en mycket fin och kärleksfull pojkvän.

och även om det blir underbart på torsdag kväll, så saknar jag honom enormt mycket i vardagen.


men som allt annat så klarar vi det här med.
för det finns inga som vi.




idag har jag varit ledig.
men har blivit lite jobb ändå. malin och jag var inne på jobbet o fixa till henne. så nu är hon mörk igen.
nu harjag tvättstugan. n å g o n hade ju lämnat ett helt berg med kläder från österrike-resan, som behövde tvättas. haha. ska sätta på en maskin till o sen åka o sola tror jag.
sen ikväll blir det lugnt. har varit så mycket ett tag nu så en slapp kväll för mig själv känns nödvändigt!


Kommentarer
Postat av: Malin

du anar inte hur nöjd jag är med mitt hår. nu har jag speglat mig i flera timmar o pillar i de hela tiden. underbart. tobbe tyckte också de va fint:)
hoppas att du har en bra kväll...

2008-03-18 @ 18:43:30
URL: http://mallanandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0