another day..

jag har en ledig dag idag.
ganska skönt.. o ikväll kommer pappa, ingela o farmor o fikar.
farmor vill se hur erik och jag bor nu.
o dessutom kommer alex, o han ska sova kvar här.

jag har nästan bokat upp alla dagar den här veckan.
ovant att vara själv hemma.

i lördags kom cecilia, malin, jenny o petter.
sen blev det utgång för mig, cecilia och malin.
men det blev en ganska städad utgång faktiskt.
med många skratt.



söndagen blev lugn.
cecilia och jag slappade oss igenom den tills jag körde hem henne.
kvällen kom mallan o jenny hit igen o vi kollade på film.

igår jobbade jag till 20, men eftersom jag var ledig, och malins tobbe jobbar natt, så åkte jag till malin vid halv elva o kolla på film. lite oplanerat var dock att vi somnade i soffan o vaknade runt sju imorse så jag sov inte själv inatt heller.. o ikväll får jag ju alex brevid mig i sängen så än så länge kan jag nog inte påstå att jag varit själv.


men den jag helst delar säng med kommer inte hem förrän söndag.
jag spricker av längtan

Kommentarer
Postat av: cec

haha fan vad häftig bild, allt annat än rätt! kan du inte maila över resten av bilderna till min mail ? [email protected]

2008-03-11 @ 17:30:05
URL: http://metrobloggen.se/cecilialind
Postat av: Sara

Hej
Hehe jo helt rätt, vore bra om det blev söndag någon gång:)
Ja visst när det släpper är det svinkul,innan är det mindre roligt. Började träna till gesällen i dag faktiskt, ska försöka träna ungefär en dag i veckan fram till provdagen. Just nu känns det väldigt långt bort eftersom det inte är förrän nästa år men min chef tycker att det är bäst att börja i tid och det kan jag väl hålla med om:)
Trivs ni i nya lägenheten? som jag har förstått det på Johan så bor ni nu mitt emot två av mina kompisar
nere vid sjögatan?
kram

2008-03-11 @ 21:39:06
URL: http://sarastahlnacke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0