another man in my life...


lillebror alexander....

min sleeping-buddy för ikväll.
men kunde vi dela dubbelsäng i thailand så kan vi ju göra det nu också,
nu har vi ju dessutom varsitt täcke. i thailand fick vi dela på ett.
som iofs var enoooormt. men ändå var det nån av oss som snott hela täcket på morgonen.

pappa kom förut med mat, o skällde på mig för jag slarvar med maten när erik är borta.
fick mig en predikan i vanlig ordning med glimten i ögat.
verkar som till och med pappa vill ha hem erik.
efter att pappa o dem åkt gick alex o jag o hyrde film.
"på smällen"
den var helt okej, vi fick oss en hel del skratt.


nu är det iaf dags att krypa till kojs,
o imorgon är det jobb igen.



en dag närmre....
känns som allt kommer bli så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0