any day now....

imorgon kommer baby hem. o sen har jag honom hos mig ett par dagar innan han åker igen.
jag kan inte beskriva hur glad jag är att jag har erik. han gör mig så lycklig.
det har varit en ganska krokig väg hit, men vi gav aldrig upp, trots att det bitvis gjorde ont i oss bäda två.

det är nog så när man flyttar ihop.
antingen växer man isär eller så växer man ihop
vi växte trots allt ihop.


och jag är kärare än nånsin.

image51

och du bad mig att leva mitt liv alltid nära dig












Kommentarer
Postat av: Malin

redan torsdag idag, veckorna går riktigt snabbt när erik inte är hemma. skumt. nu är ni ju hemma länge tillsammans iaf...:)

2008-03-20 @ 08:29:36
URL: http://mallanandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0