because you loved me.

You were my strength when i was weak
You were my voice when i couldn't speak
You were my eyes when i couldn't see
You saw the best there was in me
Lifted me up when i couldn't reach
You gave me faith 'coz you believed
I'm everything i am
Because you loved me

hon som skrev den här texten åt celine dion, hon skrev den till sin pappa.
och alla som känner mig vet att den passar bra in för mig av samma anledning.
jag har många vänner, men bara en bästa vän.
pappa. för att du alltid ställer upp, oavsett vad.




nu blir det jobbet. idag är det jag som kör. hoppas dagen går fort.
ikväll blir det kanske ett års firandet på hugo, wibba är är snäll o bjöd med mig o erka.
men beror lite på hur trött jag är. har sovit dåligt i natt med.
men o andra sidan, sova kan man ju göra när man är gammal.

får se. det viktigaste är iaf att jag får sova med min prins ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0