fit for fight

har precis avslutat mitt jobba-sex-dagar-i-rad.
så imorgon är jag ledig.
men har mycket o styra med känns det som.
ska gå upp tidigt, typ när erik går upp o gå ut o gå innan frukost. kanske gå o sola också.
nu ska jag bli slim igen.
tyckte om min kropp när alla andra sa att jag blivit för smal.
och viktigast är väl att trivas själv ?
just nu känner jag mig blekfet.

borde städa imorgon också. g r u n d l i g t!
för nu har vi ju kommit någorlunda i ordning med allt o det känns som en rejäl städning sitter på sin plats.

sen ska jag tvätta. erik åker på lördag o är borta en vecka.
så han måste ju ha rena kläder.
o så måste vi tvätta min bil innan han drar också.
känner inte längre samma panik över att vara själv.
det känns riktigt skönt faktiskt.
dessutom har jag ju brudarna.

för på lördag, ska jag först jobba extra, o sen hämta cecilia.
sen ska jag o flickorna festa in nya lägenheten ordentligt innan det blir harrys för hela slanten,
o där ska vi skaka på rumpan som aldrig förr.
yaey!


Kommentarer
Postat av: Malin

bra pullan, huvudsaken är ju att du mår bra...lyssna inte på alla andra. på lördag gäller de...gött.

2008-03-05 @ 20:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0