love that last´s...

nu är min baby i österrike o åker skidor.
vi hade en mysig fredag kväll och en ännu mysigare lördagmorgon innan han åkte.
och nu saknar jag som tusan.
helgen gick bra för då hade jag folk här hela tiden.
men att somna själv en söndag kväll var ingen höjdare.
fast nu är det jobb igen o då går dagarna fort.


men jag saknar dig erik

image40



fick höra i helgen med att folk gärna skvallrar o diskuterar saker de inte har med o göra.
häftigt att jag är så intressant att man måste skvallra om mig.
erik och jag må vara oense om en del o tycka olika.
men tack vare det, så lär vi oss otroligt mycket av varann.
det är ingen dans på rosor att bo ihop alla gånger, men vi lär oss konstant.
saker vi bråkade om för ett halvår sen bråkar vi inte om alls idag.
för vi har lärt oss att handskas med den situationen.
och tacka fan för att det är så. annars vore det ett ganska trist förhållande.

och våran kärlek, den har det aldrig varit något fel på.
älskar dig, min finaste

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0