pick me. choose me. love me.

idag har jag varit duktig.
tvättat, städat o fixat.
varit hos mamma o pappa och fixat med banken.
dumpade av räkningarna hos eriks föräldrar eftersom erik är borta o jag inte alls vet hur man gör :)
kanske är dags att bli vuxen ?

fast det är himla bekvämt att en karl som fixar sånt som jag inte fixar själv.
till exempel har jag knappt aldrig fyllt på spolarvätska i min egna bil.
men man blir bortskämd.
det är rätt så läskigt hur man vänjer sig vid att vara en del av ett vi. ett par. ett oss.
men man får aldrig ta varann för givet.


ikväll har jag umgåtts med jempa.
ätit, promenerat och slappat framför tvn.
det är ju en av fördelarna när erik jobbar borta.
man får mer tid för vännerna.
och jenny är en bra vän. som jag umgås för lite med.





när jag skulle skjutsa hem jenny ringde erik.
o sa att han kommer hem redan imorgon.
vi trodde båda två att han skulle komma först på fredag.

så gissa vilken tjej som är glad nu ?


Kommentarer
Postat av: Malin

åhh, jag är så glad för din skull:) imorrn redan! de är ju väldigt snart...

2008-03-26 @ 23:49:43
Postat av: cec

haha du skriver ingenting om erik i bloggen:)

2008-03-27 @ 11:25:49
URL: http://metrobloggen.se/cecilialind

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0