fredag hela dagen....

idag har jag städat, bytt gardiner, tvättat o fixat här hemma.
låter väl som det mest korkade man kan göra när det är 25grader varmt o strålande sol ute,
men jag har hunnit med att sitta ute o läsa en bok en stund under dagen också..

erik har beredskap den här veckan.
så han hann inte mer än komma hem o slänga i sig mat så ringde de o det var dags att åka o jobba igen.
stackarn...
jag väntar på att mallan ska komma hem så jag kan åka dit o prata lite skit....
om inte erik hunnit komma hem innan henne vill säga, för då blir han nog putt om jag drar :)

lär bli en lugn helg för våran del, jag jobbar o erik har beredskap.
och på jobbet är det allmänt kaos. en enda röra.
vi gör nämligen om salongen. än så länge har det kommit upp nya glaspartier och vi har utökat med 11 kvadrat.
sen ska det läggas nytt golv, väggarna ska göras iordning o målas. nya stolar o ny kassadisk ska trilla in o allt vad det är. blir nog iaf jäkligt bra när det är klart! känns lite mer rätt att jobba på en salong som är fräsch!
för förutom salongen så skulle jag inte vilja byta ut mina kära jobbarkompisar mot nåt! de är toppen.



nähä...
kan malin ringa snart ^^

Kommentarer
Postat av: Hilal

Trevlig heelg :D

2008-05-09 @ 18:48:30
URL: http://favouriiitee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0