week. end.

helgen blev väldigt lugn.. men har haft en himla trevlig helg ändå.

erik har jobbat sent både fre o lör kväll, stackarn.
så i fredags åkte jag till mallan o fikade. passade på att njuta av sista solstrålarna den dagen.


i lördags jobbade jag och sen åkte jag till borensberg, till petter. vi drog till karl o grillade med karl, ola o deras flickvänner.. erik kom som hastigast förbi o slängde i sig lite mat innan han åkte på nästa jobb. var jäkligt trevligt, kul att umgås med människor man inte träffar så ofta. men petter träffar jag för sällan!



o igår när jag kom hem från jobbet åt vi på o léarys o bara hade mys.
så helgen har varit underbar.


o nu är det måndag igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0