go sara, it´s your birthday!



efter att ha jobbat till 20 åkte jag till sara och bobban.
sara fyllde 23 och det bjöds på underbar stark god mat a la sri lanka.
(och sara skickade med mig en matlåda hem. jag älskart!)
sen åt vi smaskig tårta och spriten flödade.
var en trevlig kväll och var underbart att träffa sara igen. vi ses för sällan.
jag körde på ännu en nykter kväll, man kan tro att jag börjar tappa greppet?

  
 
 
 


är i vilket fall som helst jävligt bitter över att jag dubbelbokade mig på söndag.
att jag missar en 130 personers fest, sri lanka style, på söndag är
inte okej!



nu ska jag sova. ska upp tidigt imorgon.
ska åka o köpa färska frallor och vara hos pappa kl nio och äta frukost.
ska nog köpa ett stort påskägg till pappa också.
bara för att han är så jävla bra!
och så får jag träffa alex och rebecca imorgon också.
hoppas jag somnar fort så det är morgon snart!





I believe you're most attractive features are your heart and soul.
I believe that family is worth more than money or gold
I believe the struggle for financial freedom is unfair
I believe the only ones who disagree are millionaires

I believe in Karma what you give is what you get returned
I believe you can't appreciate real love 'til you've been burned
I believe the grass is no more greener on the other side
I believe you don't know what you've got until you say goodbye





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0