jaaa...

brist på annat....

Du heter
: emma sjöberg
Beroende av: skulle vilja svara inget. cigg kanske...
Vad tror folk om dig? oftast helt fel.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:  hej gumman! tack för senast. hoppas du haft en trevlig påsk. tänkte bara kolla om du har tid för mig nästa vecka? puss 
Var bor du? Borensberg.
Trivs du där? Haha. ja ni. det är, och har ju alltid varit, hemma. men det är lite av en mellanlandning just nu.
Äger du några Converse? ja ett par svarta.
Sprit, cider, vin eller öl? helst öl, men tackar sällan nej.
Brukar du bli för full? ja det händer, men jag står för vad jag gör även då.
Vad har du för mobiloperatör? telenor. sjukt bra täckning! inte!
Är du allergisk mot något? ja, det vill jag lova. häst, hund, katt, pollen och hm, nötter.
Hur svarar du i mobilen? beror på vem som ringer....
Vem ringde du senast? kim
Antal timmar sömn i natt: ?
Brukar du komma i tid? ja. jag kommer hellre för tidigt än för sent.
När mår du bra? när jag umgås med människor som är lyckliga och glada. när jag känner mig omtyckt.
Hur känner du dig nu? trött, men nöjd över att vara ledig imorgon också.
Vanligaste färg på dina kläder? väldigt blandat.
Vad tycker du om fötter? fötter är inte min grej!! men skor gillar jag! 
Vad saknar du? försöker att inte sakna något, utan istället vara glad över det jag har!
Hade du en bra kväll igår? mm.. mysig. 
När brukar du oftast gå och lägga dig? för sent.
Är du blyg? ja i vissa situationer. 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej
Är du nöjd med ditt liv? ja, är man inte nöjd får man väl göra nåt åt saken..
Är du bortskämd? de flesta tycker att jag är det av min pappa. men de flesta vet ingenting om vad som är viktigt i livet för att man ska må bra.
Vad är det värsta du vet? falskhet. kan du inte säga en sak rätt i ansiktet på den du pratar om så håll då käft! 
Vad längtar du till? jag ser fram emot alla dagar, men just nu längtar jag väldigt till helgen när jag får träffa stina igen.
Har du bra vänner och äkta vänskap? vore de inte bra och äkta så vore de inte mina vänner. har väldigt många fina människor i mitt liv.
En speciell dag du minns? ooj. det är många dagar. men när mamma och pappa hämtade mig på flygplatsen när jag kommit hem från sri lanka efter tsunamin, det glömmer jag inte.
Hur gammal är du? 22
Vem ringer du när du är arg/ledsen: ingen tvekan där inte. PAPPA.
Vilken tid gick du upp idag? 08.45
Har du sovit i din egen säng inatt? neeej...
Har du strumpor på dig nu? Ja
Är det okej att gråta? det är inte bara okej. det är nödvändigt.
Vad skulle du göra om du vann en miljon? ingen aning. skulle vilja göra så mycket.
Bär du glasögon eller linser? både och, tyvärr...
Är du flygrädd? nja, det är inte det bästa jag vet direkt..
Bor dina föräldrar tillsammans? nej
Har du tandläkarskräck? nej
Är du morgon- eller kvällsmänniska? både och tror jag..
Vilken ögonfärg har du? gröna..
Senaste låt du hörde? walk away - kelly clarkson

Kommentarer
Postat av: becks

haha, som svar på sista frågan hade jag ju luuugnt gissat "no one";P

2009-04-14 @ 22:50:35
Postat av: emma

hahahaa... bra låt ändå. har du hört den nån gång ? ;)

2009-04-15 @ 09:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0