påsk.

har haft en riktigt bra påskhelg!!

i fredags var jag ledig så alex, rebecca och jag köpte med mat och åkte till varamon och satte oss i solen o bara njöt.
jag hade lite att uppdatera dem om eftersom vi inte setts på så länge.
fredag kvällen tillbringade jag med kim. vi åkte till hans mamma o grillade o tog det lugnt..
som ni ser på bilden nedanför har jag fått tag i en ganska charmig kille ;)



lördagen jobbade jag men det var sjukt segt på jobbet.. hade knappt nåt att göra.
efter jobbet åkte jag till pappa och åt påskmat. men eftersom jag antog att jag behövde köra bil drack jag inget.
tills malin sagt att hon skulle vara nykter vill säga. för när jag fick höra det knäckte jag en öl direkt.
rebecca och jag och malin beslutade oss för att det var harrys som gällde!
men alex är ju bara 19 så han fick stanna hemma med grabbarna.
jävligt roligt hade vi och fulla som ägg blev vi, passande nog såhär i påsktider.
rebecca blev en favorit hos mig direkt kan jag säga. alex har fått tag i en riktig pärla!
och vi konstaterade att vi var lika när det gällde det mesta!
så nu får det allt bli en helg i jönköping snart!

 
(sjukt bra bilder. eller ? haha. frågan är varför vi blänger som fan ?)

söndagen var vidrig. jag jobbade hela dagen. och vet inte om jag nånsin varit så bakfull.
men det var det värt!
efter jobbet åkte jag och hämtade kim, för att sen åka till pappa o dem o käka..
bäst var när pappa frågade om nån ville ha öl eller vin, och jag, rebecca o kim sa i kör: neeeeeeej!

igår var vi hos kims mamma o käka påskmat och efter det åkte vi hem till kim o kolla på film.
somnade rätt skönt efter filmen. sömn har varit lite av en bristvara i helgen kan man säga !


men som sagt. bra helg!

Kommentarer
Postat av: Alex

Ett jävla tjöt om min ålder;) Det var inte det som var hindret, det var brist på engagemang och vilja! Så det så;) !! Kram

2009-04-14 @ 19:27:51
Postat av: emma

hahaha... tsss... säääääääääkert brorsan! ;)

2009-04-15 @ 09:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0