grillpremiär!

har tillbringat hela helgen i motala hos en lite lätt bitter och sjuk kim.
i fredags blev det film o mys, men vi somnade ganska snart båda två.

i lördags lämnade jag sjuklingen för att malin och jag skulle till malin och tobbe,
och premiär-grillade. behöver inte förklara hur gott det var, det ser ni under.
 

efter att vi ätit och pratat skit hos gulligaste paret ever, så kom kim och skjutsade oss till brygget,
där drack vi öl med mogge, tobbe, barda och oscar. och efter några öl där, så blev det harrys och ännu mer öl.
det är alltid som trevligast med spontana utgångar.
men eftersom vi var på brygget redan vid nio så var både malin och jag lite halv less på harrys vid tolvsnåret,
så då kom kim o hämtade oss.
tydligen tyckte han att det var en bra idé att åka hem då, för hade vi stannat längre trodde kim att jag inte kunnat gå själv.
själv så tyckte jag att jag hade stenkoll hela kvällen igenom.
märkligt vad olika syn man kan ha på saker.

ännu en trevlig kväll var det iaf, trots att jag eg inte alls ville gå ut i motala.


 

 
malin och jag är ett riktigt radarpar!




Kommentarer
Postat av: cec

så jävla ap snygg man kan vara då, hothothot!

2009-04-12 @ 22:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0