säg det med en bild.

jag har inte hunnit uppdatera på länge nu.

i fredags var lillebrorsan med på jobbet.
jag behövde knappt bry mig om honom alls,
mina bästa kollegor tog hand om honom.
och han stormtrivdes, så nu ska vi visst vara två frisörer i familjen så småningom.

  

sen åkte kim, tobbe och jag till sthlm och jag fick en hel helg med min bästa stina,
och det behövde jag verkligen.


fräscha? näää. glada? JAAAAAAAAAAAAA

på fredag kvällen drack vi vin o jävlar i havet vad full jag blev.
men vi pratade och ältade saker som jag behövde älta, så som bara stina och jag kan.
och mart the fart såklart! där har stina en sjukt bra kille.

på lördagen gjorde vi stan och när vi gått halva dagen ungefär så mötte vi upp sandra o klas och tog en öl på stan,
sen åkte vi hem och gjorde oss fina, medan martin lagade mat.
sen blev det utgång o där mötte vi upp kim o gänget. hade en väldigt trevlig kväll.

   
   



  

hade verkligen en super bra helg.
stina och martin är verkligen två underbara människor!!


igår fick jag och moster för oss att ta en after work-öl
jag ringde upp sara och hon joinade.
vi skvallrade, skrattade o drack.
jävligt trevlig onsdag kväll!



  


blev en lång uppdatering idag, men nu vet ni vad jag styrt med på senaste! ciaooo!
och det är nog rekord på bra bilder i det här inlägget!
ser förjävligt ut, men det bjussar vi på!!

Kommentarer
Postat av: från DIN stina.

en av de bästa helgerna ever.

2009-04-23 @ 23:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0