songs for you. truths for me.

jag trodde jag hade varit trött förut.
men nääääääääää.


igår tyckte kim att det var roligare att titta på ett gäng svettiga karlar som jagar en boll, än att titta på mig,
vilket gjorde att jag istället fick träffa min malin, vi gick en lång promenad och pratade om ja. allt.
och innan jag åkte till henne ringde stina till mig när jag åkte hem från jobbet.
så tack vare mina underbara tjejer fick jag ur mig tankar som jag knappt visste själv att jag hade, men som grott ett tag.
men det var skönt. ibland får man själv reda på var man står bara genom att någon ställer rätt frågor.

efter malins och min promenad knallade vi hem till henne en stund och bara slappa. sen, innan jag skulle landa i kimpans säng tänkte jag svänga förbi jesper en snabbis. roligast var att han stod i fönstret och såg när jag kom med min bil. och när jag hoppade ur den stod kim och oscar en bit därifrån, de var på väg hem efter att ha sett fotbollen, så de ropade på mig såklart, men jesper blev orolig för han såg ju inte vilka killarna var och undrade vad fan de ville mig. så när kim och jag väl ringde på dörren kollade han på oss och berättade vad han tänkt när han stod där i fönstret.
tur jag har killar som jesper i mitt liv som gör att jag känner mig trygg.


jag jesper och pontus.

i vilket fall som helst blev vi kvar hos jesper en stund. vi diskuterade allt ifrån att tjejers bloggar kan vara förvirrande (haha. what?) till fotbolls spelare som dött på matcher. innan vi gick ifrån jesper hade jag dessutom fått honom att gå med på att träna på feelgood klockan 8 imorse.

när kim och jag väl kom hem till honom hade klockan hunnit bli en del. och inte fan var kim trött inte och han gjorde det inte lätt att sova för mig heller direkt...

så imorse när klockan ringde och jag skulle träna med jesper var jag lagom taggad. men jesper var ambitiös och visade mig massor rygg och axel övningar. perfekt för mig med mitt jobb. och efteråt var mina armar som kokt spagetti. och jag vågar inte ens tänka på morgondagens träningsvärk.
och efter träningen var det jobb 11-20 som gällde.

så idag är jag slut.
helt jävla slut.
i både huvudet och kroppen.
och vanligtvis brukar jag ju bara vara slut i huvudet. haha.


tack o gonatt!


Kommentarer
Postat av: kim

Vadå jag höll dig vaken ? ska jag ta och säga sanningen kanske??

2009-04-08 @ 22:49:39
Postat av: emma

du höll mig ju vaken!!!!

2009-04-08 @ 22:55:41
Postat av: kim

Trodde vi var två oom det :)

2009-04-08 @ 23:31:29
Postat av: emma

haha.. okeej då

2009-04-09 @ 09:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0