ledig fredag.

imorse blev det träning med jesper och kim.
de starka asen tycker ju bara att jag inte tar i, och tränar för dåligt.
men jag cyklade allt en mil och hade tyngre på maskinerna än jag brukar
så de kan bara vara tysta! jag tycker iaf att jag är duktig.
dessutom, varför ska jag ha muskler när jag har dem ?
 


sen blev det stan med malin en sväng. tanken var en lunch men det blev en sväng i affärerna också,
malin har kommit in i nåt stim. hon bara handlar och handlar.
själv kliade det i fingrarna, men jag försöker verkligen handla lite mindre. så inget idag för min del.


men när vi var på mique blev jag lite depp. fan vad jag saknar att ha ett eget hem och kunna fixa och dona.
malin köpte en jättefin svart väggdekoration av ord.
"amor vincit omnia"
kärleken övervinner allt. tänkte direkt hur jag skulle välja att sätta den, och vad jag skulle vilja ha runt omkring.
började tänka på vad pengar jag la ner på saker till hemmet förut,
och vad jag älskade att pyssla med sånt.
och nu är det så långt borta.


och egentligen spelar det väl ingen roll, för jag får ju somna och vakna lycklig. bredvid kim.
men ibland märker jag så tydligt att jag inte är hel. än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0