all the good ones.

den här veckan kommer bli så jävla bra.
jobbar idag, och hoppas jag får tillbringa min lunch med systrarna lantra.
sen är jag ledig onsdag o torsdag.
imorgon kväll blir det film, o nu tydligen mat också. jag gillart.
får lägga på charmen så jag får se benjamin button...

torsdag har jag en lunch dejt med mycket skvaller!

sen på fredag jobbar jag bara halva dagen för sen kommer både stina och franky till bbg.
och då ska petter, stina, jag o frank tydligen bli fulla o dansa till dansband. haha.
alla upplevelser är bra upplevelser.
på lördag blir det jobb och sen att slappa och bada badtunna hos pappa.

sen är det söndag o veckan är slut.

japp, det kommer bli en bra vecka!


Kommentarer
Postat av: emme

jag vill också kunna säga så. att jag kommer få ha en bra vecka. du är iallafall värd en bra vecka, den bästa!

2009-02-24 @ 16:50:40
Postat av: Anonym

Typiskt att det inte blev nån lunch idag men hopppas vi kan ses nästa gång jag kommer hem... Puss

2009-02-24 @ 23:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0