Cause every choice is a new mistake


singel livet är faktiskt väldigt roligt.
även nu när jag bor själv.

jag trodde ju att när jag väl blir helt själv, så kommer allt.
då bryter jag ihop.
då kommer alla tårar, all saknad och allt jobbigt.
men icke.
det känns fortfarande helt rätt i magen.

kanske beror det på alla underbara människor i mitt liv.
nya som gamla. jag har verkligen ett skyddsnät.

jag är verkligen tacksam för allt på ett annat sätt nu.
och jag vet att det kommer en tid då jag tackar dig för hur det blev.



annars funderar jag mest på saker som vad jag ska göra i helgen...
första helgen i år som jag inte har nåt planerat än så länge.
bra det kanske, för nästa helg är jag fullbokad igen.
då ska jag, petter, stina o franky skaka rumpa på fredagen,
och på lördag ska vi på mat hos pappa o bada badtunna.



men jag vet vad jag skulle vilja den här helgen.
first move ?


Kommentarer
Postat av: emme

jaa, tänk nu på va tant emme gett för råd!!

2009-02-19 @ 23:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0