din sorg blev deras glädje för en stund..

ni anar inte hur jag började min dag.....
en timme satt jag gränsle över den här!
det ni!

nu är det dags o fixa beach 2009!


sen åkte jag till farmor på lunch..
alltid lika gott med farmors mat,
och prata med henne om allt.
ibland förvånar hon mig med hur mycket hon förstår trots att hon är 82..

hon fick mig att göra något jag funderat på.



sen blev det fika hos världens bästa malin.
och eftersom det är tisdag blev det en semla.

så mycket för beach 2009.
eller så kan man ju resonera att jag var VÄRD den efter imorse..
ja, så väljer jag nog att resonera!
eller så får jag gå en promenad o lägga på brevet..



Kommentarer
Postat av: Malin

se där, en filmstjärna;)

2009-02-10 @ 20:48:14
Postat av: emma

haha. ja i farmors ögon iaf. och dina och tobbes också efter lite påtryckningar :)

2009-02-10 @ 20:50:54
URL: http://emmasjoberg.blogg.se/
Postat av: emme

farmödrar är bra! jag saknar min.. och det känns lustigt att man kan säga så, trots att hon fortfarande lever. och du swetiee, du är lika fin som alltid!

2009-02-10 @ 21:33:08
URL: http://nennedottir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0