hope.

igår efter jobbet åkte jag som sagt till emme.
åt thai mat och bara myste.
skön fredag. man är ju oftast så trött efter jobbet.

vid halv tolv åkte jag hem,
och när jag kom hem hade mamma o dem kommit hem också.
satt o pratat med peter och mamma flera timmar.
och mamma hade köpt ett hängsmycke till mig, med texten "hope".
jättefint.

men efter vad jag fick veta idag av erik, när jag önskade honom,
grattis på hans dag
så skulle jag vilja ge hoppet vidare.
för det finns dem som behöver det mer.
men det är väl så, livets väg.
 
förlåt för bilden (höhö)





ikväll blir det iaf mys hos malin, med evelyn och mallan.
o jag har packat ner lite vin, för det finns mycket o skvallra om nu igen ;)





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0