tänk på vad du säger.

roligaste incidenten på länge hände idag.
eller, för mig var det roligt.
men för malin var det hemskt.

efter lunchen gick vi till malins kiropraktor, hon hade varit där på morgonen och skulle hämta sitt kvitto.
när vi kommer in till väntrummet så sitter det en tant där.
när malin ser kläderna som hänger i väntrummet, inser hon att hennes jobbarkompis är inne hos kiropraktorn nu.
utan att bry sig om tanten som sitter o väntar så säger malin: "min jobbarkompis är visst här. henne gillar jag INTE. inte alls. hon är tråkig." (varken malin eller jag minns de exakta orden nu efteråt, men de var allt annat än positiva.)

efter en stund kommer malins jobbarkompis ut från kiropraktorn, hälsar på malin o de byter några ord med varann.
sen vänder sig malins jobbarkompis till tanten som satt o vänta o säger: "hej då mamma. jag åker hem nu då, eftersom din tid inte är förrän om en halvtimme."

malin höll på att dö.
och jag kunde inte sluta skratta!!
jag var så jäkla glad att jag inte var i malins skor just då.


hoppas tanten inte hade allt för bra hörsel.


men vi lärde oss båda en läxa, för både malin och jag är såna som kastar ur oss saker utan att tänka oss för.
nu lär vi nog tänka oss för, framöver.
ialla fall den närmsta tiden ;)




nu blir det taco o film.
ciaoo!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0