You've always been here right beside me

idag fick jag sms av johan hallin.
min vän sen hundra år tillbaka.

 
eftersom han säsong jobbar lite här och var så ses vi inte så ofta,
och nu är han uppe i branäs och hyr ut skidor.
men han är en såndär vän som man alltid har kvar oavsett hur lång tid vi är ifrån varann.


hans sms innehöll: Tja! Har du o killen gjort slut? Mamma skrev det i ett brev. Fasen, jag hade ingen aning. Hände nåt särskilt? Saknar dig som fan.. Måste ses när jag kommer hem! Nu när du är singel går ingen säker.


Och jag kunde inte göra annat än skratta som tusan. 
VARFÖR skriver johan o hans mamma BREV till varann? det finns ju telefon. Och så sjukt roligt skrivet som det var världens panik, trots att det hände för en och en halv månad sen OCH johan och jag har hörts sen dess, dock som hastigast. dessutom gillar jag inledningen. RAKT PÅ!

johan. jag saknar dig!



Call me when you need a hand
Cause I'm your sister.
Don't know what I'd ever do without you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0