back home...

helgen i mora var bra.
skrattat mer än på jävligt länge.
började redan i bilen upp när brorsan och jag poppade som fan i bilen och sjöng så illa om bara vi kan.

lördagen tillbringades i sälen, jossa och jag var sollerö if´s hejjarklack och de vann hela skiten!
sen blev det hem o laga mat o dricka öl :)
franky och jag stod för matlagningen och var ett riktigt team..
sen blev det utgång, vilket också var himla trevligt.
jag gillar mora. och det är alltid nåt befriande att åka iväg ibland, och slippa titta bakåt.

i söndags när jag åkte hem kände jag mig dock lite risig,
och med all rätt för när jag väl kom hem hade jag 40 i feber,
och har legat däckad ända sen dess...


men det är väl så när kroppen får ta emot baciller den inte är van vid...


nu längtar jag till helgen, o hoppas jag blir frisk, för då kommer stina o vi ska till mallan på tjejfest. härligt!!

Kommentarer
Postat av: Malin

du måste bli frisk. va nu hemma o vila mycket inför lördagen:)

2009-01-27 @ 21:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0