mora

tiden har gått så himla fort.
tre veckor har jag bott här nu, och det känns nästan som jag aldrig flyttade ut...
trodde faktiskt inte det skulle funka så bra som det gör.

nu är det bara att jobba några timmar o sen hämta brorsan.
sen åker vi till samma ställe som jag haft som tillflyktsort i flera år.
ska bli skönt att komma bort. se lite annat.
imorgon ska vi till sälen och sen blir det god mat och dryck.
(känn ingen press franky. haha)


känns som det kommer bli en superhelg!
för vem gillar inte en händig kille? haha






by the way
jag behöver en hår modell till den 12 februari.
då ska vi ha inspirationsdag på jobbet.
som modell gäller ju såklart att man inte har jättemycket att säga till om själv gällande frisyr och färg.
men självklart gör man ju det man tror du klär bäst i.
hör av dig om du är intresserad!!


Kommentarer
Postat av: Malin

hoppas att du får de jätte bra i helgen. de förtjänar du...o kom ihåg, I catch you if you fall...:)

2009-01-23 @ 15:56:44
Postat av: Malin

du förresten, hittar du ingen hårmodell så hör av dig...de blir som vanligt, du gör de som passar bäst. jag brukar ju inte ha allt för mycket att säga till om;) haha

2009-01-23 @ 15:58:46
Postat av: emme

säg inte att vi varit i sälen samtidigt utan att ses ?!

hur som helst så tycker jag det är dags att vi flätar samman våra själar snart. känns som jag skulle behöva en update.

och jag har fortfarande en tom sängplats bredvid mig.

2009-01-25 @ 19:03:53
URL: http://nennedottir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0