ödet ?

det där med ödet är en knepig sak.
med facit i hand kan man ju alltid vrida och vända på det hur man vill,
o sen säga att det är ödet.

men tänk om det verkligen fungerar så.
det vore ju ganska häftigt.
tänk om det var meningen att vi skulle ses när vi gjorde,
att erik och jag skulle göra slut när vi gjorde,
att brorsan flyttade 40 mil.
tänk om...


jag skuttade kanske lite långt fram nu..
men allt jag bett och velat i två år men inte fått,
ger du mig på bara några dagar...


och jag har i vilket fall som helst hittat en vän.
en vän som tänker och tycker väldigt likt mig.


nu ska jag in o träffa malin. o sen ska jag antagligen träffa maria.

sen ikväll kommer PAPPA HEM!
ÄNTLIGEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0