försökt att hitta ett spår som leder rätt

det här har varit en märklig vecka.
jag har haft så mycket att göra både på jobbet och hemma, så jag knappt kunnat sova.
dessutom har jag funderat mycket på framtiden vilket gjort att hjärnan blivit helt sönderkokt.

i fredags lunchade jag med maria som hjälpte mig att bena ut ett och annat.
ibland behöver man verkligen vänner som inte är rädda för att sätta ner foten och få en att öppna sina ögon.
sen kanske jag egentligen inte är ett dugg klokare på min framtid, men jag kanske iaf lägger energin på rätt saker framöver.

efter våran lunch åkte jag in till jobbet för att hjälpa min kusin julia, med avfärgning, färgning och löshår.


julia och jag.

ja, för varför inte vara på jobbet när man är ledig?
den här veckan har jag varit där varje dag, vare sig jag jobbat eller varit ledig.
så ska inte nästa vecka bli!


men trots allt jobb, trots att jag känner mig helt jävla mör efter senaste dagarna så lyckades jag ändå klämma in två trevliga kvällar i helgen ändå.

i fredags kväll hade maria utflyttningsfest, jag var nykter eftersom jag skulle upp 05.00 för att åka o jobba, men var där och slog ihjäl några timmar som fylldes av skratt.

  

 igår fyllde malins bror jerry 25 och det var party till hans ära. jag hade en mycket trevlig kväll som blev blötare än tänkt. (märkligt att det alltid blir så!) men med min syssling/kusin/bror kan det lätt bli så. trots det så var det bara att gå upp och pallra sig till jobbet imorse.






ikväll funderar jag starkt på att sova.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0