You catch me when I fall, Accept me flaws and all.

jag gillar att fast jag umgåtts med kim hela helgen,
och ändå, när jag säger att jag sover hemma idag,
så får jag höra:

jag saknar dig, känns som vi inte myst på lääänge.

och nej, helgen har ju inte gett så mycket egen-tid för oss.
men imorgon är jag ledig, så då kanske jag skulle åka dit
och laga mat tills han kommer hem från träningen.
sådär som en bra flickvän gör, ni vet.




för jag borde kunna bli en såndär bra flickvän igen.
allra helst när jag har en så förstående och fin pojkvän.




Kommentarer
Postat av: Malin

vill bara säga att ni är fina ihop. ta vara på de du har gumman, jag ser att de som finns inte alltid kommer att "bara" vara där.

ta de i er egen takt. o lyssnar på dig själv. du har all tid i världen. om de bara är så att festa eller något annat. ta hand om dig själv nu, för de är du värd!!!

2009-06-07 @ 01:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0