a day off..

är ledig idag, och har varit sjukt effektiv.

började dagen med att gå upp halv åtta,
och sen åkte jag till feelgood.
japp, ni läste rätt.
har haft ont i rygg och axlar ett tag nu, och så kan jag inte ha det.
och eftersom jag har det där förbaskade träningskortet som jag betalar varje månad,
så tänkte jag det var dags att utnyttja det.
nu gäller det bara att göra det till en vana också.
men det ska nog gå!
för det är faktiskt jävligt skönt efteråt.

sen var jag hos malin och vi tog en skön promenad i solen. (se där ja, mer motion)
dessutom tvättade vi min bil,
och när jag kom hem så dammsög och torkade jag den invändigt också.
även om jag tycker det är piss tråkigt och tyckte det var bättre när jag hade erik till sånt,
så är jag ändå sjukt nöjd att jag kan själv !
ensam är stark, men det undelättar som fan att ha så bra vänner och familj som jag!

 


nu ska jag bara ta det lugnt, fram tills att klockan blir fem.
då har jag lovat att hämta småbröderna på fritids,
och sen efter det ska jag åka och få naglarna fixade,
skönt att vara den som blir ompysslad för en gångs skull.


Kommentarer
Postat av: Malin

oj oj, den är ju inte grå ser jag...haha.många månader hade den en annan kulör en denna .haha

2009-03-17 @ 14:41:01
URL: http://mallanandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0