bitterfitta?

idag blir det ett bittert inlägg.
men det är nog det första för i år så det får ni ta.

i måndags började jag känna av helgens bravader i halsen,
och sen blev det bara värre och värre och nu är jag förkyld.
gnällde lite för kim och snäll som han är, så tryckte han i mig vitaminer av alla möjliga slag,
och gjorde nån haschi baschi dryck med piller och mjölk som var lenande för halsen.


men sen imorse när jag vaknade värkte det i käften,
och nu har det bara blivit värre och värre.
tydligen hade min ena visdomstand bestämt sig under natten för att titta upp!
och det är tur att det bara är den ena, annars hade jag inte kunnat tugga!
men fan vad ont det gör!
jag har aldrig haft ett hål i en tand, eller haft ont av nåt slag i tänderna,
 så jag kanske är larvigt ovan bara,
men lite synd tycker jag allt om mig själv.
o så förkylningen på det också!


så.
nu har jag gnällt färdigt.
har bara en sak till att tillägga;


det är en jävla tur att allt annat i mitt liv är helt jävla great just nu!
och värre saker kan ju hända!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0