cause you had a bad day...

idag har varit en mindre bra dag.
jag kan inte sätta fingret på varför,
för jobbet gick bra och dagen gick fort.
men jag har haft en dum känsla hela dagen.
jävligt irriterande.
men den försvinner väl snart.


imorgon är jag ledig.
först av allt ska jag till kyrkogården med farmor, o sätta blommor på farfars grav.
farfar hade fyllt 93 imorgon, om han fortfarande funnits.
tråkigt att jag aldrig fick träffa honom. men antar att pappa har en hel del av honom i sig.
fick jag välja på att träffa en enda människa levande eller död, så vore det farfar.
hm. ja. eller persbrant.

sen blir det motala. ska åka o prata med dem på dialect o se vad vi ska göra med min mobil.
om det ens går att göra något. annars blir det väl att tjacka en ny imorgon.
sen blir det förhoppningsvis dejt med maria, om hon piggnat till.
sen på kvällen ska jag ev hem till malin o klippa världens gladaste lilla kille. edvin.
tur jag håller mig sysselsatt!
nån gång ska jag prova att bara göra i n g e n t i n g när jag är ledig.
fast. fan så tråkigt.


nähä. ta en dusch o så sova bort den här dåliga vibben då kanske!

god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0