deserve me ?




är lagom taggad inför att åka och jobba,
förkylningen känns iofs bättre idag,
men bra är kanske att ta i.
har kommit fram till att det där med att ta det lugnt,
som pappa, farmor o kim med flera, tjatar om att jag borde,
det är ju precis värdelöst!
för det var ju när jag gjorde det som jag blev sjuk!


blir iaf en sjukt lugn helg, eftersom jag jobbar, och lovat att vara barnvakt.
vilket känns allmänt tråkigt, spec eftersom det är lönehelg.
men man måste väl ha tråkigt ibland för att uppskatta det roliga.
och det vore ju den första tråkiga helgen i år. men man vet aldrig, kanske blir roligt ändå.

snart är nästa helg iaf här o då blir det andra bullar!

nähä, nu tar jag min krasslighet o masar mig till jobbet.
ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Malin

de kommer flera helger...o de är skönt att ta de lugnt ibland:)

hur gick de för killarna?

2009-03-27 @ 11:12:03
URL: http://mallanandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0