don´t forget about yourself..

första kvällen på väldigt länge som jag sitter hemma. själv.
och jag känner faktiskt att det behövs.
jag gillar när det rör på sig och allt går i 110,
men jag vet inte när jag var själv senast.
och jag måste lära mig att ta det lugnt ibland också.
petter frågade om jag ville se beck hos honom,
men jag kände att jag bara ville vara hemma.

vanligtvis kryper det i kroppen vid det här laget,
men nu ser jag fram emot att ta en dusch efter att ha varit och solat.
ska göra en inpackning o lite o bara ta hand om mig själv.

sen ska jag nog göra lite fruktsallad, och krypa upp i soffan.
för klockan nio ska han och jag ses igen.
min vanliga söndagsdejt med persbrant! 





han får alla andra män att blekna. 
manlighet!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0