jag skulle kunna leva utan den där blicken, som får mig ur balans.

tänkte sova en stund innan jag ska hämta mamma och dem.

och precis när jag var själv med mina tankar kom sms från emme.
"hur mår du vännen? jag saknar dig"

så jag ringde upp och vi skvallrade som vi brukar,
och jag blev glad över att höra hennes röst.
kändes som evigheter sen eftersom vi inte setts på två veckor.

strax efter vi lagt på kom nästa sms. från malin.
"idag hade jag behövt dig. jävla människor det finns" 
svarade att jag önskade att jag var med henne på harrys
och att hon skulle ringa om det var något. 
så hon ringde upp.
och jag kan verkligen inte förstå att vissa människor orkar lägga ner energi 
på att få andra människor att må dåligt, genom att klaga på deras vikt och annat. 
vad fan spelar det för roll?
när det gäller malin säger jag bara en sak.
det är bara mer att älska!
och hon är otroligt vacker.
var nog tur att jag inte var med dock,
för min käft hade fan inte varit stängd!


jag behöver ingen man i mitt liv för jag har många stora kärlekar i mitt liv som det är,
och några som funnits länge, och förhoppningsvis aldrig försvinner.
är ni fyra!
   
   





behöver inte, men vill kanske...

Du är resan som jag velat ska ta fart
Du är gåtan som jag aldrig löser klart
Du är början på nåt nytt och nånting underbart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0