kändistätt..


sitter hemma hos emme o robin nu,

 

åkte hit efter jobbet för att duscha o fixa till mig inför kvällen.
nu väntar jag på att en stressad emme kommer hem från jobb,
sen kommer anton och erik och efter det drar vi vidare till tinne och rikard på inflyttningsfest.
ska bli jäkligt trevligt, men just nu känner jag mig rätt missnöjd över att jag valde att vara nykter,
men imorgon kommer jag nog inte ångra det.
det är fan dags för en vit helg. och jag tvekar inte en sekund på att kvällen blir lika rolig för det!



sjukt roligt idag på jobbet; Idol-kevin var på Ikano och sjöng eftersom Ikano-huset firar 15 år i helgen. Det stod seriöst unga tjejer vid scenen och väntade ända från kl elva. kevin sjöng klockan två. haha.
dessutom berättade vår personalchef att de fått ringa in extra vakter tills idag, och det har aldrig hänt tidigare tydligen.
haha. helt stört. för kevin liksom.. men jaja.
trevligt dock att stå o klippa med livemusik, trist bara att man inte hörde vad kunden i stolen sa. haha.
det är på ikanohuset det händer! haha


o nu kom emme. najs!

Kommentarer
Postat av: emme

ROBIN!

2009-03-16 @ 22:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0