mys.

min lugna barnvaktskväll förgylldes med petters sällskap.
blev lite bitter när jag precis släppt av mamma o peter hos min moster,
och var på väg hem till mina små monster till småbröder.
då ringde nämligen erik och ville att jag skulle komma o dricka sprit i lkpg.
kändes inte alls lockande o svara att jag skulle hem o slappa hela kvällen,
när det är lönehelg!
men den bitterheten avtog så fort petter klev innanför dörren.


tack för ikväll gubben!


-dansar fjärilarna i din mage hiphop nu då petter?
-hiphop emma? du känner mig. de dansar till rock.

haha. dum jag är. men jag gillar att det går bra för många i min närvaro nu!
lyckliga människor är bra människor!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0