take it easy!!

dagarna bara springer iväääääg.
jag hinner inte meeeeeed.

imorgon är det redan torsdag, vilket innebär jobb 11-20.
sen ska jag hem o hoppa in i duschen för att sen packa en liten väska o åka till mallan.
sen på fredag ska vi in till jobbet o fixa mallans hår,
så hon är redo för 40årsfesten på lördag.

sen ska vi möta upp cecilia och jag får en hel fredagkväll med bara henne.
jag gillart inte. jag älskart!

sen på lördag blir det jobb o sen inflyttningsfest hos tinne,
och återigen slagga på robins del av sängen hos emme.


vad hände med: "det vore skönt med en nykter helg. det vore skönt att INTE jobba bakfull nån helg."
men som jag sa till pappa häromdagen.
jag har fan inte tråkigt iaf!!
dessutom måste jag ju vara nykter och hemma den 28-29, så då tar jag den icke-bakfulla-jobbhelgen då!





Kommentarer
Postat av: Malin

du, nykter, lönehelgen? vad har hänt?

2009-03-12 @ 08:58:51
Postat av: emma

jag jobbar den helgen o mamma o peter ska på fest så jag har lovat att vara barnvakt. men tack för att du påminde mig att det var lönehelg. tack. verkligen . hmm.. haha

2009-03-12 @ 10:19:18
Postat av: Malin

haha. men jag läste faktiskt lite fel i texten. tyckte att de stod att du va ledig då... men då kan de ju vara rätt skönt o slippa va bakis...

2009-03-12 @ 12:53:42
URL: http://mallanandersson.blogg.se/
Postat av: Sabina

Älskade Syster! Jag är glad att någon tagit över min roll med stil hemma i Östergötland. Tack för din fina kommentar. Kommer hem helgen i påsk och ska fira pappa med och jag hoppas verkligen att du kommer och firar med mig. Puss

2009-03-12 @ 13:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0