tjejmys ikväll.

hörde på mix megapol,
hans wiklund tycker att benjamin button får 5 av 5.
är han helt störd?

ikväll blir det "män som hatar kvinnor" med emme.
guess what. jag gillart!
tror filmen är sjukt bra, och ska bli mysigt att umgås med emme igen.

såg en skräckis med k igår igen.
o den var faktiskt jävligt äcklig. jag kröp bara högre o högre upp i soffan.
men sov som en prinsessa efteråt ändå.
det är skönt att känna sig trygg.


nähä. jobb nu då..

roligt igår när jag sa till min personal chef att jag borde åka hem o sova istället för att åka till k.
för annars lär jag vara helt död imorgon (idag). då svarar hon:
"-neeej. klart du ska åka diiit. jag fixar en massa redbull eller andra energidrycker tills imorgon om du är trött"

borde inte hon tycka att jag är pigg på jobbet är viktigast?
jag har bästa jobbet!
och jag skrattar mest hela tiden.

Kommentarer
Postat av: stina

tyckte du inte om benjamin buttom? jag saknar iaf dig.

2009-03-05 @ 14:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0