bra helg!!

jag kan rent spontant känna att bilderna säger sitt utan att jag behöver skriva något..

  
  

fredagen var riktigt trevlig, malin och jag var stressade som as,
men kom iaf sist av alla till förfesten hos mogge.
vid tolvtiden drog vi till stan och oooooj vad vi dansade.
var ganska dåligt med folk på hugo, men på dansgolvet såg vi till att det var fullt!
alltid roligt och träffa nytt folk och jag hade en jättetrevlig kväll!
kim och hans grabbar är jävligt trevliga!

resten av helgen har varit lugn.
när kim och jag vaknade i lördags såg vi den nya filmen med clintan,
kommer dock inte ihåg vad den heter.. men den var jävligt bra!
efter det åkte vi till bona o fika hos kims pappa,
sen åkte vi och köpte thai mat, jag hade tydligen lovat att laga mat. for once,
men jag slank undan igen!
sen såg vi på slumdog millionaire. också helt okej film!

både mys och fest i helgen med andra ord.
just the way I like it!


idag har jag jobbat extra, och fast jag inte alls var sugen på att jobba imorse,
så gick dagen ruggigt fort och bra.

nu blir det en dejt med persbrant och cecilia.
och gissa.
jag gillart! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0