cause you make me shine.

jag vill bara att den här veckan ska ta slut.
så brukar jag sällan känna.
men jag har inte varit på nåt vidare humör de senaste dagarna,
beror kanske på tröttheten.

men mot slutet av veckan har jag bra saker att se fram emot.
på torsdag kommer stina hem för de drar till alperna på fre,
så torsdag kväll får jag träffa henne igen.
sen på fredag blir det att åka till malin nilsson och dricka vin och prata skit,
vilket kan leda till en utgång..

och med de tjejerna kan ju inte humöret annat än vända!

(förresten fick stina jobbet på intervjun hon var på,
och även om hon inte är hundra på att hon vill ha det,
så ska hon ha cred som fan att hon fick det!
jag är så jävla stolt över dig!)


Kommentarer
Postat av: emme

haha, det är helt sjukt att du har koll på hur många dagar det är kvar. jag drar ner dig i min skit emma! tack för att du finns.

2009-03-18 @ 12:15:04
URL: http://nennedottir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0