lyckad kväll!

kom precis hem efter en jättetrevlig kväll hos tinne och rikard!
det var god mat, skratt, dans, melodifestival och fylla.
men tydligen gör jag succé även som nykter.
för när alla skulle dra till stan vid halv ett,
och jag erbjöd mig att skjutsa dem, så sa rikard;
-vaaa, duuuu kan inte köra. du har ju druckit.
-ja, cola.
-vaaa är du nykter? o ändå är du så pratglad o sån här ?
-ehh.. jaa ?
sen sa han inget mer utan gav mig två tummen upp.

nu behöver jag inte längre hålla tillbaka den jag eg är.

hade sjukt trevligt, och är jävligt nöjd med att jag INTE ska jobba bakis imorgon.

lite bilder;

  
 

 


Kommentarer
Postat av: emme

jag gillar att jag ser ut som en stoppad korv på alla kort. du är bäst emma.

2009-03-15 @ 11:16:09
URL: http://nennedottir.blogg.se/
Postat av: tinne

haha. fasen va snabb du är med att blogga du emma.

kul att du kom igår, och höjde stämningen!

puss på dig

2009-03-15 @ 17:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0